ECO RALLY CAR
System ustawienia samochodu – podwozie, silnik (i inne elementy).
Testowany od roku 1951 przez Stanisława Pluche w jeździe cywilnej i rajdowej na samochodach Warszawa, Wołga, Gaz 69.
System wykorzystywany przez kierowcę rajdowego działu sportu OBR FSO Ryszarda Pluchę do wygrywania os’ów , rajdów i zdobywania tytułów mistrzowskich.
W latach późniejszych po zakończeniu kariery kierowcy działu sportu, system ERC dopracowywał podczas startów w wyścigach Formułą Ester, startów w rajdach A grupowym Polonezem 1.6. Finalnie testy zostały dopracowane samochodem Tavria 1.1 z silnikiem centralnym. Testy uhonorowane wielokrotnymi zwycięstwami w cyklu RSMP. Najważniejszym z ostatnich zwycięstw było pierwsze miejsce (w swojej klasie) w Rajdzie Polski klasyfikowanym do Mistrzostw Europy. Wynikiem zwycięstw było rok po roku (2004 i 2005) zdobycie kolejnych tytułów MISTRZA POLSKI w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.
System działa perfekcyjnie w każdym samochodzie niezależnie od napędu i jego mocy. Działa w samochodach wyczynowych, treningowych i cywilnych. Jest uniwersalny do wszystkich pojazdów posiadających podwozie i silnik. Także hybryd i elektryków.
ECO – ekonomiczny.
Ekonomiczny w wykonaniu, eksploatacji i wykorzystywaniu.
Efektem jest mniejsze zużycie eksploatacyjne przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu osiągów.