JAK WYGRYWAĆ

Nauczyć się wyczynowych technik jazdy i wdrożyć je wykonawczo. Sukces gwarantowany.

Oczywiście niezbędne jest właściwe zaplecze finansowe i techniczne. Samochód musi być bezawaryjny a kierowca i pilot dobrze przygotowani. Serwis sprawny i dobrze znający tematykę sportową

Niestety jest to zabawa dla zamożnych. Jednak da się startować i wygrywać z minimalnym budżetem. To tylko kwestia motywacji i sposobów wykonawczych.

Prawidłowo przygotować samochód pod względem masy, silnika, podwozia i innych elementów wpływających na prowadzenie.

Wybrać zawody, w których chcemy brać udział.

Właściwie wybrać klasę w której chcemy wygrywać. W zależności od budżetu może to być generalka.

Dobrze zapoznać się z regulaminami.

Dużo startować i dużo trenować. Dojść do perfekcji w prowadzeniu auta w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych.

Ważne jest aby rywalizować z równymi sobie. Zbliżone moce i osiągi. Bezsensem jest, a niejednokrotnie takich mistrzów widziałem, jak super furą 300+ wklepali „maluchom”. Żenada pełna.

W drugą stronę jest ciekawiej. Słabszym autem klepnąć super furę. Też takie akcje widziałem. To już świadczy o kierowcy.

Wygrywa się w strefie hamowania.

Wygrywa się na wejściu w zakręt.

Wygrywa się w zakręcie.

Wygrywa się na wejściu na prostą.

Na prostej wygrywa silnik.

Można zainwestować w technikę samochodu. Wydać wory pieniędzy. Niestety wiem, że z reguły nie przynosi to oczekiwanego efektu. Rozczarowany zawodnik tym, że auto samo nie jedzie za niego, wycofuje się z zabawy.

Odwrotnie – najpierw technika jazdy a potem technika samochodu, daje bardzo dobre efekty.

Pełne informacje na ten temat na treningach indywidualnych.

Patrz zakładka TRENINGI  /  TRENING KONSULTACYJNY

Są jeszcze inne sposoby jak wygrywać, jednak niezbyt uczciwe, a wykorzystywane przez zawodników. O tym nie będę pisał.