WYCZYNOWE TECHNIKI JAZDY 1 SZKOŁY RAJDOWEJ

TECHNIKI WYCZYNOWE, KTÓRYMI DYSPONUJEMY :

Wszystkie Techniki Wyczynowe działają wg faz zakrętu, opisanych w parabolicznym torze jazdy (oprócz techniki równoległej).

Wszystkie Techniki Wyczynowe precyzyjnie wyznaczają strefę hamowania.

Wszystkie Techniki Wyczynowe w pełni sankcjonują prędkość jazdy w zakręcie.

Wszystkie Techniki Wyczynowe, już przed zakrętem, dają informację o wyjściu z zakrętu, pomimo, iż jeszcze go nie widać.

Wszystkie Techniki Wyczynowe dają informację o zacieśnieniach zakrętu.

Wszystkie Techniki Wyczynowe podczas jazdy rajdowej już przed zakrętem dają informację o wyjściu z zakrętu, o układzie następnej prostej i następnej strefie hamowania włącznie z wejściem w następny zakręt.

  • TECHNIKA RÓWNOLEGŁA – oparta o tor jazdy w osi drogi
  • PARABOLA KLASYCZNA – Bardzo bezpieczna. Technika dynamiczna do mocnego przyspieszania.
  • PARABOLA KLASYCZNA NAKŁADKOWA – Podstawa wyczynowych technik jazdy. Łączy poszczególne elementy techniki jazdy w różnych fazach zakrętu.
  • PARABOLA NATURALNA – najbezpieczniejsza, najbardziej dynamiczna technika jazdy
  • TECHNIKA LODOWA – bardzo szybka technika do jazdy, również po śliskich nawierzchniach.
  • NATURALNA 4G – technika naturalna z rozłożeniem sił na 4 koła
  • OBROTÓWKA – technika wprowadzania samochodu w obrót rotacyjny w osi zakrętu
  • ROTACYJNA + – skręt rotacyjny w torze parabolicznym do pełnego przyspieszania
  • TECHNIKA CZTEROKOŁOWA – bardzo wymagająca technika polegająca na pełnym rozkładzie masy na 4 koła w torze parabolicznym
  • TECHNIKA 3 FAZOWA – technika naturalna z wyrównaniem sił w środku zakrętu
  • TECHNIKA 2 FAZOWA – technika z geometrycznym wejściem i dynamicznym wyjściem z zakrętu
  • TECHNIKA JEDYNKA – wzorcowa technika paraboliczna
  • TECHNIKA 1 +/_ – wzorcowa technika paraboliczna z dopełnieniem toru jazdy układem napędowym
  • 1+/- PROFI – wzorcowa technika paraboliczna z dopełnieniem toru jazdy układem napędowym w zmiennych fazach zakrętu
  • KLASYCZNY POŚLIZG KONTROLOWANY
  • PRZECIWSKRĘT
  • WARIANTY DLA MAŁYCH I DUŻYCH KĄTÓW ZNOSZENIA
  • KOWARY 1,5 – 50/50 – technika na odczucie i zgranie wszystkich sił z pominięciem faz zakrętu
  • rSTRATOS –  jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej
  • rSTRATOS F – jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej w priorytecie geometrycznych faz zakrętu
  • rSTRATOS D – jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej w priorytecie dynamiki w zmiennych fazach zakrętu
  • TECHNIKI DOCISKOWE W STREFIE HAMOWANIA I ZAKRĘTU – różne techniczne sposoby wywoływania docisku w połączeniu technik jazdy i technik samochodu
  • TECHNIKA DOCISKOWA W WEKTORACH – JEST TO OPTYMALNE ZRÓWNOWAŻENIE SIŁ W WEKTORACH POZIOMYCH I PIONOWYCH, WEDŁUG WEKTORA 45 STOPNI JAKO STANDARD WYJŚCIOWY
  • TECHNIKA DOCISKOWA + z dodatkowym zastosowaniem wektorów zmiennych
  • TECHNIKA DOCISKOWA ŁĄCZONA 10 WERSJI – w poszczególnych fazach zakrętu i w fazach łączonych do różnych, także przyszłych technik jazdy