TECHNIKI WYCZYNOWE, KTÓRYMI DYSPONUJEMY :
Wszystkie Techniki Wyczynowe działają wg faz zakrętu, opisanych w parabolicznym torze jazdy (oprócz techniki równoległej).
Wszystkie Techniki Wyczynowe precyzyjnie wyznaczają strefę hamowania.
Wszystkie Techniki Wyczynowe w pełni sankcjonują prędkość jazdy w zakręcie.
Wszystkie Techniki Wyczynowe, już przed zakrętem, dają informację o wyjściu z zakrętu, pomimo, iż jeszcze go nie widać.
Wszystkie Techniki Wyczynowe dają informację o zacieśnieniach zakrętu.
Wszystkie Techniki Wyczynowe podczas jazdy rajdowej już przed zakrętem dają informację o wyjściu z zakrętu, o układzie następnej prostej i następnej strefie hamowania włącznie z wejściem w następny zakręt.
- TECHNIKA RÓWNOLEGŁA – oparta o tor jazdy w osi drogi
- PARABOLA KLASYCZNA – Bardzo bezpieczna. Technika dynamiczna do mocnego przyspieszania.
- PARABOLA KLASYCZNA NAKŁADKOWA – Podstawa wyczynowych technik jazdy. Łączy poszczególne elementy techniki jazdy w różnych fazach zakrętu.
- PARABOLA NATURALNA – najbezpieczniejsza, najbardziej dynamiczna technika jazdy
- TECHNIKA LODOWA – bardzo szybka technika do jazdy, również po śliskich nawierzchniach.
- NATURALNA 4G – technika naturalna z rozłożeniem sił na 4 koła
- OBROTÓWKA – technika wprowadzania samochodu w obrót rotacyjny w osi zakrętu
- ROTACYJNA + – skręt rotacyjny w torze parabolicznym do pełnego przyspieszania
- TECHNIKA CZTEROKOŁOWA – bardzo wymagająca technika polegająca na pełnym rozkładzie masy na 4 koła w torze parabolicznym
- TECHNIKA 3 FAZOWA – technika naturalna z wyrównaniem sił w środku zakrętu
- TECHNIKA 2 FAZOWA – technika z geometrycznym wejściem i dynamicznym wyjściem z zakrętu
- TECHNIKA JEDYNKA – wzorcowa technika paraboliczna
- TECHNIKA 1 +/_ – wzorcowa technika paraboliczna z dopełnieniem toru jazdy układem napędowym
- 1+/- PROFI – wzorcowa technika paraboliczna z dopełnieniem toru jazdy układem napędowym w zmiennych fazach zakrętu
- KLASYCZNY POŚLIZG KONTROLOWANY
- PRZECIWSKRĘT
- WARIANTY DLA MAŁYCH I DUŻYCH KĄTÓW ZNOSZENIA
- KOWARY 1,5 – 50/50 – technika na odczucie i zgranie wszystkich sił z pominięciem faz zakrętu
- rSTRATOS – jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej
- rSTRATOS F – jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej w priorytecie geometrycznych faz zakrętu
- rSTRATOS D – jedna z najszybszych technik jazdy w charakterystyce neutralnej geometrycznej, dynamicznej w priorytecie dynamiki w zmiennych fazach zakrętu
- TECHNIKI DOCISKOWE W STREFIE HAMOWANIA I ZAKRĘTU – różne techniczne sposoby wywoływania docisku w połączeniu technik jazdy i technik samochodu
- TECHNIKA DOCISKOWA W WEKTORACH – JEST TO OPTYMALNE ZRÓWNOWAŻENIE SIŁ W WEKTORACH POZIOMYCH I PIONOWYCH, WEDŁUG WEKTORA 45 STOPNI JAKO STANDARD WYJŚCIOWY
- TECHNIKA DOCISKOWA + z dodatkowym zastosowaniem wektorów zmiennych
- TECHNIKA DOCISKOWA ŁĄCZONA 10 WERSJI – w poszczególnych fazach zakrętu i w fazach łączonych do różnych, także przyszłych technik jazdy