Podział podwozi ze względu na charakterystykę prowadzenia :
- Podsterowne
- Nadsterowne
- Neutralne
STROJENIE PODWOZIA
Istnieje możliwość konfiguracja geometrii podwozia i parametrów jezdnych samochodu pod aktualny poziom kierowcy i konfigurację tras zawodów.
„NAJSZYBSZE PODWOZIA„
Strojenie podwozi jak i całego samochodu odbywa się w systemie ERC.
Ponieważ dobrze zestrojone podwozie samochodu pozwala na szybszą jazdę w zakrętach, temat jest zarezerwowany wyłącznie dla kierowców zaawansowanych.
Inspiracją do maksymalnego wytrenowania technik jazdy jest zdanie książkowe : „Dobrzy (najlepsi) kierowcy wolą samochody ustawione podsterownie, słabsi samochody nadsterowne”.
Najszybsza jazda jest możliwa wyłącznie w samochodach o charakterystyce neutralnej lub neutralnej dynamicznej jak w samochodach nowej formuły rSTRATOS, ale wymaga to pełnego opanowania najwyższego stopnia wyższych technik jazdy.
Pełne informacje na ten temat na treningach indywidualnych. Patrz zakładka TRENINGI / TRENING KONSULTACYJNY